כשהנשימה שטוחה והלב דואב
הרבה פעמים בקליניקה מגיעים אנשים שאין להם אבחנה ברורה. אין ממצא חד בבדיקות, אין אבחון רפואי מוגדר, אין שם למה שהם חווים, ובכל זאת משהו כואב. הם אינם מגיעים עם סימפטום אחד ממוקד, אלא עם מכלול תחושות עמומות של עייפות רגשית מתמשכת, כובד באזור החזה, תחושת מועקה שקשה להסביר, לב שנחווה כפגוע, ונשימה קצרה, זהירה ומוחזקת. זה לא תמיד נראה דרמטי כלפי חוץ, אך ההשפעה ניכרת במערכות יחסים, באיכות השינה, ברמת החיוניות, ביכולת להתרגש באמת, וביכולת לנוח מבלי להישאר בדריכות פנימית. היא הגיעה בלי תלונה רפואית...